Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğinde düzenlenen "The ONE Awards" Bütünleşik Pazarlama Ödülleri sonuçlandı. Bu yıl Kale Alarm, "Güvenlik Sistemleri" kategorisinde bir kez daha zirvede yer alarak 6. kez "Yılın İtibarlısı" seçildi.
Marketing Türkiye ve Akademetre Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleşen "The ONE Awards" Bütünleşik Pazarlama Ödülleri sonuçlandı. Pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen The ONE Awards, bu yıl onuncu kez düzenlendi. Geleceğe yönelik yenilikçi çözümleriyle öne çıkan Kale Alarm, "Güvenlik Sistemleri" kategorisinde bir kez daha zirvede yer alarak 6. kez "Yılın İtibarlısı" seçildi ve bu ödülü bugüne kadar en fazla kazanan marka olma unvanını da sürdürdü.
The ONE Ödülleri kapsamında, birçok ilde yüzlerce kişiyle yapılan görüşmelerin ardından, yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarının en büyük destekçileri olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler ajansları ödüllendirildi. "Yılın İtibarlısı" seçilen Kale Alarm adına ödül, Kale Güvenlik Sistemleri Grup Müdürü Kerem Özkan tarafından teslim alındı.
"Geçmişin tecrübesini, geleceğin inovatif temelleriyle birleştiriyoruz."
Ödülle ilgili değerlendirmede bulunan Kale Güvenlik Sistemleri Grup Müdürü Kerem Özkan, "Bu yıl, The ONE Ödülleri kapsamında, altıncı kez "Yılın İtibarlısı" ödülüne layık görülmekten büyük bir onur duyuyoruz. Bu değerli ödül, sunduğumuz yenilikçi ve geleceğe yönelik çözümlerimizin başarısının bir göstergesi. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak adına sürekli olarak teknolojik gelişmeleri takip ediyor ve firmamızın sağlam altyapısı sayesinde geleceğin teknolojilerine kolayca adapte olabiliyoruz. Geçmişin tecrübesini geleceğin inovatif temelleriyle birleştirerek, bugün çalışıyor, geleceğe adım atıyoruz" dedi.