Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

KALE ALARM

GİZLİLİK VE KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI

 

1.      AMAÇ VE KAPSAM

İşbu Gizlilik ve Kişisel Verilerin Korunması Politikası ("POLİTİKA"), Kale Güvenlik Sistemleri A.Ş'nin ("KALE","Şirket" yahut "Veri Sorumlusu" olarak anılacaktır) kişisel verilerin korunmasına ilişkin kabul ettiği ilkeleri düzenlemekte ve müşteri, aday müşteri, iş başvurusu yapan adaylar, çevrimiçi ziyaretçi, üye ("Kişi Grupları") ait kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak söz konusu kişi gruplarını aydınlatmayı hedeflemektedir.

2. KİŞİSEL VERİLERİNİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN İLKELER

KALE olarak Veri Sorumlusu sıfatı ile aşağıdaki ilkeler çerçevesinde kişisel verilerinizi işlemekteyiz.

2.1 Hukuka ve Dürüstlük Kuralına Uygun İşleme

Kişisel verilerinizin işlenmesinde hukuksal düzenlemelerle getirilen ilkeler ile genel güven ve dürüstlük kuralına uygun hareket edilmektedir.

2.2 Kişisel Verilerin Doğru ve Gerektiğinde Güncel Olmasını Sağlama

Meşru menfaatleriniz dikkate alınarak, işlenen verilerin doğru ve güncel olması için dönemsel kontrol ve güncellemeler yapılmakta ve bu doğrultuda gerekli tedbirler alınmaktadır. Bu kapsamda kişisel verilerin doğruluğunu kontrol etme ve gerekli düzeltmeleri yapmaya yönelik sistemler KALE bünyesinde oluşturulmaktadır.

2.3 Belirli, Açık ve Meşru Amaçlarla İşleme

Kişisel verileriniz açık, belirli ve meşru veri işleme amaçlarına dayalı olarak işlenmektedir.

2.4 İşlendikleri Amaçla Bağlantılı, Sınırlı ve Ölçülü Olma

Kişisel verileriniz, öngörülen amaç/amaçların gerçekleştirilebilmesi için ölçülü, amaçla ilintili ve sınırlı biçimde işlenmekte ve amacın gerçekleştirilmesiyle ilgili olmayan veya ihtiyaç duyulmayan kişisel verilerin işlenmesinden kaçınılmaktadır.

2.5 İlgili Mevzuatta Öngörülen veya İşlendikleri Amaç İçin Gerekli Olan Süre Kadar Muhafaza Etme

Kişisel verileriniz ancak ilgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza etmektedir. Bu kapsamda, öncelikle ilgili mevzuatta kişisel verilerin saklanması için bir süre öngörülüp öngörülmediği tespit edilmekte, bir süre belirlenmişse bu süreye uygun davranılmakta, bir süre belirlenmemişse kişisel veriler işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar saklanmaktadır. Sürenin bitimi veya işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde, daha uzun süre işlenmelerine izin veren hukuki bir sebep bulunmaması halinde, kişisel verileriniz KALE'nin Kişisel Verilerin Saklanması ve İmhası Politikası'na göre silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir.

3.      KİŞİSEL VERİLERİNİN İŞLENMESİ ŞARTLARI

Kişisel verileriniz, KALE tarafından, aşağıda yer alan şartlar çerçevesinde işlenmektedir.

 

3.1 Kanunlarda Açıkça Öngörülmesi

Kanunlarda açıkça kişisel veri işlenmesi öngörüldüğü hallerde, kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.2 Fiili İmkânsızlık Sebebiyle İlgilinin Açık Rızasının Alınamaması

Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda olan veya rızasına geçerlilik tanınamayacak olan ilgili kişinin kendisinin ya da başka bir kişinin hayatı veya beden bütünlüğünü korumak için kişisel verisinin işlenmesinin zorunlu olması halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.3 Sözleşmenin Kurulması veya İfasıyla Doğrudan İlgi Olması

Sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.4 KALE'nin Hukuki Yükümlülüğünü Yerine Getirmesi

Veri sorumlusu olarak hukuki yükümlülükleri yerine getirmek için işlemenin zorunlu olması halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.5 Kişisel Verilerin Alenileştirilmesi

Kişisel verileriniz tarafınızca alenileştirilmiş olması halinde, işlenebilecektir.

3.6 Bir Hakkın Tesisi veya Korunması için Veri İşlemenin Zorunlu Olması

Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.7 Meşru Menfaate Dayalı Olarak Verilerin İşlenmesi

KALE'nin meşru menfaatleri için veri işlemenin gerekli olması halinde kişisel verileriniz işlenebilecektir.

3.8 Açık Rızaya Dayalı Olarak İşlenmesi

Kişisel verileriniz, işbu politikada belirtilen şartlardan herhangi birine dayalı olarak işlenemediği durumlarda, açık rızaya dayalı olarak işlenmektedir.

4.      KİŞİSEL VERİLERİN KATEGORİZE EDİLMESİ

Veri SahibiVeri KategorisiVeri Türleri
Çalışan Adayı Kimlik Ad-Soyadı, Cinsiyet, TC Kimlik Numarası, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Medeni Hali,
İletişim  Adres (ev), E-posta, Telefon / Cep Telefonu
Mesleki DeneyimUnvan, Meslek Kodu, Öğrenim Durumu, Diploma ve Mezuniyet Bilgisi
Kişisel Gelişim, Beceriler, Alışkanlık ve hobiler

Yabancı dil bilgisi, bilgisayar becerisi, katılım gerçekleştirilen eğitim programları (kurs, seminer vb)

Sigara kullanımı bilgisi,

İşlem GüvenliğiIP Adresi, İnternet Sitesi Giriş, Çıkış ve Gezinme Bilgisi, Şifre ve Parola Bilgisi
Sağlık BilgileriKişisel Sağlık Bilgisi
MüşteriKimlik Ad-Soyadı, Cinsiyet, TC Kimlik Numarası, Doğum Tarihi, Doğum Yeri, Medeni Hali,
Finansal BilgilerFatura, finansal ve borç bilgileri, kredi notu,  kredi kartı ve banka kartı bilgileri, şube kodu, hesap numarası banka bilgileri
İşlem GüvenliğiIP Adresi, İnternet Sitesi Giriş, Çıkış ve Gezinme Bilgisi, Şifre ve Parola Bilgisi
İletişim  Adres (ev), E-posta, Telefon / Cep Telefonu
Aday MüşteriKimlik Ad-Soyadı, İmza
İletişim  Adres (ev), E-posta, Telefon / Cep Telefonu

Çevrimiçi Ziyaretçi-

Üye

KimlikAd-Soyadı
İletişim  Adres (ev, iş), E-posta, Telefon / Cep Telefonu
İşlem GüvenliğiIP Adresi, İnternet Sitesi Giriş, Çıkış ve Gezinme Bilgisi, Şifre ve Parola Bilgisi

 

5.      KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENME AMAÇLARI

KALE'de, 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde ilgili kişi grubuna göre aşağıdaki amaçlar ile kişisel veriler işlenebilmektedir.

5.1 ÇALIŞAN ADAYI

Çalışan adayı kişisel verileri, 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, insan kaynakları süreçlerinin planlanması ve icrası, özlük faaliyetlerinin yürütülmesi, mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi, menfaatlerin planlanması ve icrası, personel temin süreçlerinin yürütülmesi, amaçlarıyla işlenebilecektir.

5.2 MÜŞTERİ

Müşteri kişisel verileri, 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, mal ve hizmet satın alım süreçlerinin yürütülmesi, mal ve hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi, mal ve hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi, mal ve hizmet üretim ve operasyon süreçlerinin yürütülmesi, firma / ürün / hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi, denetim / etik faaliyetlerinin yürütülmesi, erişim yetkilerinin yürütülmesi, faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi, finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi, hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi, iç denetim/ soruşturma / istihbarat faaliyetlerinin yürütülmesi, talep ve şikayetlerin takibi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, acil yardım çağrısı halinde ilgili mevzuata uygun olarak yer tespiti ve yetkili mercilerle paylaşma süreçleri, iş süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik önerilerin alınması ve değerlendirilmesi, iş sürekliliğinin sağlanması faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi çalışmalarının yürütülmesi, ödül ve çekiliş işlemlerinin yürütülmesi, amaçlarıyla işlenebilecektir.

 

5.3  ADAY MÜŞTERİ

Aday Müşteri kişisel verileri, 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, Şirket tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden faydalandırmak için gerekli çalışmaların ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin özelleştirilerek önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası, amaçlarıyla işlenebilecektir. 

5.4  ÇEVRİMİÇİ ZİYARETÇİ/ÜYE

Çevrimiçi ziyaretçi ve üye kişisel verileri, 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi, reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi, iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi çalışmalarının yürütülmesi, hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi amaçlarıyla işlenebilecektir.

6.      KİŞİSEL VERİLERİN AKTARIMI

Kişisel verileriniz; iş ortaklarımıza ve bayilerimize, tedarikçilerimize, iştiraklerimize, grup şirketlerimize, hukuken yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere, 6698 sayılı Kanun'un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde sınırlı olarak aktarılabilecektir.

7.      KİŞİSEL VERİ TOPLAMANIN YÖNTEMİ VE HUKUKİ SEBEBİ

KALE'ye elektronik ortamda iletilen kişisel verileriniz ilgili kişi gruplarına göre aşağıdaki şekilde işlenmektedir.

7.1 ÇALIŞAN ADAYI

Çalışan Adayı kişisel verileri, 6698 Sayılı Kanun'un 5. maddesinde yer alan, kurulması ihtimali bulunan iş sözleşmesi bağlamında "bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması", "veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması", "ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması" hukuki sebeplerine dayanarak otomatik yolla işlenmektedir.

7.2 MÜŞTERİ

Müşteri kişisel verileri, 6698 Sayılı Kanun'un 5. maddesinde yer alan, abonelik sözleşmesi bağlamında "bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması", "veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması", "ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması" hukuki sebebine dayanarak otomatik yolla işlenmektedir.

7.3 ADAY MÜŞTERİ

Aday Müşteri kişisel verileri, 6698 Sayılı Kanun'un 5. maddesinde yer alan "ilgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması", "bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması", "ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması" "veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması" hukuki sebebine dayanarak otomatik yolla işlenmektedir.

7.4 ÇEVRİMİÇİ ZİYARETÇİ/ÜYE

Çevrimiçi ziyaretçi ve üye kişisel verileri, 6698 Sayılı Kanun'un 5. maddesinde yer alan, üyelik sözleşmesi bağlamında  "ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması" ve "veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması" hukuki sebebine dayanarak otomatik yolla işlenmektedir

8.      BAŞVURU USUL VE ESASLARI

İlgili kişi olarak, 6698 Sayılı Kanun'un ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11. Maddesi kapsamındaki taleplerinize ilişkin, "KALE İLGİLİ KİŞİ (KİŞİSEL VERİ SAHİBİ) KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN BAŞVURU FORMU" doğrultusunda belirlenen şartlar dahilinde ıslak imzalı olarak şahsen yahut Noter Kanalı ile Ayazağa Mahallesi Cendere Caddesi NO:109F Vadistanbul 1E Ofis Sarıyer/İstanbul adresine yapacağı yazılı başvuru ile, kaleguvenlik@kale.hs03.kep.tr  adresine yapacağı Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) İle Başvuru ile ve kisiselveriler@kalekilit.com.tr e-mail adresine yapılacak mobil imza/e-imza içerecek şekilde oluşturulan e-mail ile KALE'ye başvuru yapabilirsiniz. KALE İLGİLİ KİŞİ (KİŞİSEL VERİ SAHİBİ) KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN BAŞVURU FORMU www.kalealarm.com.tr web sitesinden erişilebilir yahut doğrudan irtibat mailinden talep edebilirsiniz.

Bu kapsamda ilgili kişi özet olarak;  

•                     Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

•                     Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

•                     Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

•                     Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

•                     Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,

•                     İlgili mevzuatta öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,

•                     Kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

•                     İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

•                     Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme,

 

haklarına sahip bulunmaktasınız.​